През последните десетилетия модните тенденции и съвремието въведоха модата на оригиналните парфюми и те се превърнаха в неделима част от битието ни. Без значение дали сте архитект, програмист, мениджър, спортист или филмова легенда или рок звезда, всеки докосва поне веднъж дневно от ухаещата течност. В съвремието ни парфюмите са предлагат и продават широко в цял свят, както онлайн, така и във всички модни магазини или специализирани места. Достъпността и модата правят намирането на оригинални парфюми много лесно, въпреки по-високите им цени, в сравнение с марковите парфюми на ниски цени или тестерите.
Изобилието от мъжки и дамски парфюми е огромно. През последните години с развитието на Интернет търговията, могат да се намерят дори парфюми онлайн. Това успява да улесни хората в намирането на различни аромати и да ги държи в час с най-новите и модни тенденции в сферата на уханията и козметиката като цяло. Ако още не сте потърсили, може да разгледате всички предложения за маркови парфюми тук.
Бизнесът около марковите парфюми процъфтява от години насам. Големите марки производители на аромати, като Долче и Габана, Диор, Версаче залагат от години на това да бъдат рекламирани от известни личности от света на шоу бизнеса, спорта и филмите. Начина по който големите марки набират рекламните си лица за различните кампании е разнообразен.
Често се случва така, че голяма звезда става рекламно лице на марков парфюм, на който залага и в реалният живот. Така например Скарлет Йохансон и Джъстин Тимбърлейк рекламират ароматите, които са им любими и в реалният живот. Тимбърлейк залага на дървесен аромат, като той е загадъчен и мистичен. Това стимулира много млади момчета да залагат именно на това ухание и да подражават на Джъстин.
В същото време Ева Мендес харесва силното гурме ухание, а Кейти Пери предпочита да ухае на парфюм, който е подходящ, както за хора на възраст 25, така и за хора на 60 години. Анджелина Джоли пък изумява, като фен на унисекс парфюм. Той може да бъде носен, както от мъже, така и от жени, а ароматът му е нежен и не натрапчив.
Множество звезди решават да не се ограничат до рекламирането на марковите парфюми, а решават да започнат производството на собствена марка оригинални течности с ухания. Така през последните години пазара буквално се наводни с изобилие от по-евтини, но качествени марки аромати на известни тенис спортисти, популярни актьори и актриси, поп и рок звезди. Дори големи филмови студия започнаха да пласират аромати свързани с известни филмови продукции. Например компанията Disney предлага много добър аромат в своя нов мъжки парфюм Star Wars, носещ името на известната в цял свят фантастична поредица.
Изобилието от дамски и мъжки парфюми с маркови имена на ниски цени и оригинални аромати е огромно в днешно време и ни приканва да се възползваме.