Какво се има предвид под значителни недостатъци и дефекти на хладилника?
Домакинските уреди улесняват живота ни. Те обаче също могат да ни причинят и неприятности покрай непредвиден ремонт или инцидент с тях. В крайна сметка на пазара има достатъчен брой некачествени стоки, откровени дефекти, безскрупулни производители имитиращи големите брандове. Какво трябва да направи купувачът, ако се установи неизправност, брак, значителен дефект или повтарящи се повреди при закупуването на хладилник? И като извод от всичко това, дали е по-добре да се закупи хладилник с транспортен дефект, но марков, вместо непозната и странна марка.
Как да определим дали има значителен дефект на хладилниа?
Потребителят не трябва да установява точно съществеността на дефект в хладилници с транспортни дефекти. Достатъчно е да се декларира значителен недостатък и дали това е вярно или не, е грижата на продавача.
Ако продуктът многократно се е счупвал или основният и скъп компонент се е повредил, значимостта на неизправността е очевидна. Ако имате някакви съмнения, достатъчно е само да се свържете с продавача с проблем и да заявите желанието си да проверите мини хладилник за дефекти. Продавачът сам ще провери и докладва резултатите.
Човек може да не се съгласи с тази проверка. Тогава продавачът е длъжен да извърши независим преглед на стоката за своя сметка. Купувачът има право да присъства на него, както и при проверка на стоката.
Методи за прилагане на правомощията на потребителя
В случай на повреда, купувачът на малък хладилник не трябва да се колебае да предяви иск към продавача. Тъй като, след като е пропуснал 15 дни от датата на покупката, купувачът е лишен от възможността за широк спектър от изисквания към продавача.
И дори ако 15 -дневният период е пропуснат, все пак не бива да се колебаете. В крайна сметка срокът за предявяване на рекламации е ограничен от гаранционния срок за стоките. Когато гаранционният срок изтече, потребителят трябва да докаже причината за повредата на новите уреди или хладилници с транспортни дефекти.
Ако продавачът взел хладилници за проверка, те трябва да бъдат запечатани в присъствието на купувача. В този случай собственикът на стоката поставя подписа си върху печатите. Това ще предпази от неоторизиран достъп до вътрешността на стоките. До такива фалшификации – имитация на повреда поради неспазване на правилата за експлоатация, може да се прибегне от нечестен продавач. Тоест, той ще се опита да прехвърли вината върху потребителя.
Съвременните мини хладилници са доста надеждни домакински уреди и могат да служат повече от десетина години. Но в редки случаи все още има повреди. Трябва незабавно да решите проблемите, защото това устройство е необходимо по всяко време на годината. Всичко зависи от това как хладилник цени сте релиши ла разгледате и закупите. Ако тази статия ви е помогнала да изберете нови или хладилници с транспортни дефекти от вносител, представител на марка, голяма вергиа за домакинска техника, магазин или склад, не се колебайте да потърсите в Интернет и да се консултирате онлайн със специалистите по домакинска техника и хладилници.